شناسه محصول: GE_34435

قلم طراحی سه بعدی سان‌لو مدل SL-300A

ویژگی‌ها
ابعاد۱۷۵x۲۴x۲۸ میلی‌متر
وزن۶۰ گرم
برندSUNLU
مناسب رده سنیبزرگسال, کودک, نوجوان
اقلام همراهقلم طراحی دو رول رنگی فیلامنت یک جفت محافظ انگشت دفترچه راهنما کابل اتصال USB
مشاهده همه ویژگی‌ها

قلم طراحی سه بعدی مدل SL-300A محصولی جدید از شرکت SUNLU است. مزيت عمده اين قلم نسبت به ساير قلم هاي طراحي سه بعدي اين است که شما مي توانيد از هر سه مدل فیلامنت های PLA, ABS, PC با درجه حرارت های متنوع استفاده كنيد.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه گیتی الکتریک

3,150,000 تومان

صاف
- +

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی آنلاین

توضیحات

لذت طراحی و ساخت هر آنچه که در ذهن شما و کودکان شماست، پیاده کردن ایده های زیبا و مختلف، ساخت وسايلي كه نمي توان هرجايي آن ها را پيدا كرد تا خريد، از جمله تعداد معدود و اندك شمار خصوصيات قلم طراحي سه بعدي است. قلم طراحی سه بعدی مدل SL-300A محصولی جدید از شرکت SUNLU است.

مزيت عمده اين قلم نسبت به ساير قلم هاي طراحي سه بعدي اين است که شما مي توانيد از هر سه مدل فیلامنت های PLA, ABS, PC با درجه حرارت های متنوع استفاده كنيد. فیلامنت PLA, ABS, PCL به اندازه 1/75 ميليمتر مناسب این محصول است.

برای اولین استفاده از قلم ابتدا آداپتور موجود در بسته بندي قلم را متصل كرده اجازه دهيد تا چراغ ال اي دي روشن شود. در مرحله بعد دماي مورد نياز را با استفاده از دكمه هاي مثبت و منفي تنظيم كنيد. دكمه تعیین درجه حرارت و همچنین فیلامنت انتخابی را بزنيد تا قلم شروع به گرم شدن كند. اکنون می‌توانید فیلامنت را وارد قلم کنید تا جایی‌که احساس می‌کنید به نازل رسیده است. حال مي توانيد شروع به طراحی کنید.  هرگز با فشار فیلامنت را وارد يا خارج نکنید. برای بازدهی و طول عمر بیشتر قلم، بیشتر از یک ساعت بطور مداوم با قلم کار نکنید و بعد از یک ساعت استراحت مجددا شروع به‌کار کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

, ,

ابعاد

۱۷۵x۲۴x۲۸ میلی‌متر

وزن

۶۰ گرم

برند

SUNLU

مناسب رده سنی

بزرگسال, کودک, نوجوان

اقلام همراه

قلم طراحی دو رول رنگی فیلامنت یک جفت محافظ انگشت دفترچه راهنما کابل اتصال USB