فروش ویژه
شناسه محصول: GE_G19MB

قلم طراحی سه بعدی مدل فروزن

ویژگی‌ها
رنگ
ابعاد۱۷۴x۴۳.۵x۴۳.۵ میلی‌متر
وزن۶۵ گرم
مناسب رده سنیبزرگسال, کودک, نوجوان
اقلام همراهقلم طراحی سه بعدی – کابل شارژ – میله – دفترچه راهنما انگلیسی – فیلامنت رنگی PCL – برگه شفاف
مشاهده همه ویژگی‌ها

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه گیتی الکتریک
1% Original price was: 1,900,000 تومان.Current price is: 1,880,000 تومان.
- +

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی آنلاین

توضیحات

قلم سه بعدی یک هیتر الکتریکی در خود دارد که با استفاده از انرژی الکتریکی سیم از جنس فیلامنت را ذوب کرده و در نهایت مانند چسب حرارتی فلامینت ذوب شده را از نازل خود خارج می‌کند. این سیم فلامنتی خاصیتی دارد که در واکنش با هوا سریعا خشک شده و حالت خواهد گرفت. بنابراین می‌توان از آن برای طراحی انواع سازه استفاده کرد. قلم سه بعدی این امکان را می‌دهد تا در فضا هر چیزی که دوست دارید را طراحی کنید.

این قلم از نوع دما پایین بوده و توانایی ذوب فیلامنت PLA یا ABS را ندارد. فیلامنت PCL مناسب این محصول است. برای اولین استفاده از قلم ابتدا آن‌را به مدت چهار ساعت شارژ کنید تا طول عمر باتری بیشتر شود. سپس شارژر را قطع کرده، قلم را روشن کنید. منتظر بمانید تا چراغ چشمک زن روشن شده و کامل آبی شود این یعنی اینکه قلم در حال گرم شدن است. اکنون می‌توانید فیلامنت مخصوص PCL را وارد قلم کنید تا جایی‌که احساس می‌کنید به نازل رسیده است. حال با استفاده از کلید سوم نزدیک به نازل تنها با یک‌بار زدن کلید شروع به طراحی کنید و پس از اتمام برای قطع کردن فیلامنت ذوب شده مجددا همان کلید را فقط یک‌بار فشار دهید تا فیلامنت قطع شود. دقت کنید که نباید کلید را نگه دارید و تنها با یک‌بار فشردن کلید فیلامنت خارج می‌شود. در صورتی که نیاز دارید تا فیلامنت وارد دستگاه شود از دکمه وسط استفاده کنید به‌طوریکه با یک‌بار فشردن دکمه، فیلامنت بیشتر وارد قلم می‌شود.

بعد از اتمام کار با قلم آن‌را خاموش کنید. فیلامنت به طور خودکار از قلم خارج می‌شود. اصلا با فشار فیلامنت را خارج نکنید. برای بازدهی و طول عمر بیشتر قلم، بیشتر از یک ساعت بطور مداوم با قلم کار نکنید و بعد از یک ساعت استراحت مجددا شروع به‌کار کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد

۱۷۴x۴۳.۵x۴۳.۵ میلی‌متر

وزن

۶۵ گرم

مناسب رده سنی

بزرگسال, کودک, نوجوان

اقلام همراه

قلم طراحی سه بعدی – کابل شارژ – میله – دفترچه راهنما انگلیسی – فیلامنت رنگی PCL – برگه شفاف