در یک سیستم کامپیوتر شخصی که در اداره یا خانه دارید، معمولاً این برآمدگی را روی کابل ماوس صفحه کلید و مانیتور می‌توانید ببینید.

همچنین روی سیم‌های منبع تغذیه وقتی که یک دستگاه جانبی (مانند اسکنر یا چاپگر) از یک انشعاب از آن استفاده می‌کند می‌توانید ببینید.

این برآمدگی‌ها،Ferrite beads (مهره هیدروکسید آهن) یا بعضی وقت‌ها Ferrite Cloks نامیده می‌شوند. هدف اصلی آنها کاهش EMI (پارازیت‌های الکترو مغناطیسی) و rfi (پارازیت فرکانس‌های رادیویی) است.

یک برآمدگی (Feerrit bead) شبیه یک مهره توخالی یا یک استوانه از جنس Ferrite (هیدورکسید آهن) است که جسمی شبه مغناطیسی از جنس اکسید آهن زنگ آلیاژ شده با موادی دیگر می‌باشد این استوانه می‌تواند هنگام ساخت کابل دور آن گذاشته شود یا اینکه بعد از ساخت کابل بصورت دو قطعه که کابل را گاز بگیرد قرار گیرد. حباب یا استوانه مواد پلاستیکی پوشیده شده بطوریکه اگر پلاستیک دور آن را بردارید، چیزی که می‌یابند ماده سیاه استوانه‌ای مانند است.

کامپیوترها دستگاه‌های نسبتاً پرسر و صدایی هستند. مادربرد (برد اصلی) داخل کیس کامپیوتر نوساناتی در حدود ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ مگاهرتز در زمان کار ایجاد می‌کند. صفحه کلید پردازنده مخصوص به خود دارد که آن نیز نوساناتی دارد. کارت گرافیک تشعشعات مخصوص به خود دارد تا بتواند مانتیور را راه اندازی کند. تمام این نوسانات پتانسیل پخش سیگنال های رادیویی در حد فرکانس های خودشان را دارند. اکثر این پارازیت ها توسط کیس که اطراف مادربرد و صفحه کلید قرار گرفته اند نابود می‌شوند.

منبع دیگر شلوغی و نویزها کابل اتصال دستگاه‌ها است. این کابل‌ها دقیق و حساس عمل می‌کنند آنتن بزرگی برای سیگنال‌هایی که روی آنها حرکت می‌کنند می‌باشند، آنها سیگنال‌ها را با بازده خوبی پخش می‌کنند. سیگنال‌هایی که آنها پخش می‌کنند می‌توانند مانع سیگنال‌های رادیویی یا تلویزیونی شود. کابل‌ها همچنین می‌توانند سیگنال‌ها را دریافت کرده و آنها را به داخل کیس بفرستد و در آن صورت ایجاد مشکل می‌کنند.

یک ferrite bead خاصیت حذف سیگنال‌های پراکنده شده و خفه کردن RFI (پارازیت‌های رادیویی)داخل کابل را دارا می‌باشد و این دلیل اصلی تعبیه حباب در انتهای کابل است. بجای برگشت و انتقال به سمت پایین در کابل سیگنال‌های RFI در گرمای داخل حباب احاطه شده و مستهلک می‌شوند.